Hem Om oss Butiker Kurser Företag Emporia Media Kontakt

17 februari 2015

Det kom ett mail...

17 februari 2015

"Hej,
Jag stod här och tittade på en bukett vackra rosor 
och kände att jag bara måste dela med mig.

Jag köpte dem för exakt två veckor sedan, de packades in och slängdes stressat ner i 
syskonvagnen med två vilda ungar, för att vi skulle med tåget till Ystad 
och svärmor som fyllde år. Väl i Ystad glömdes blommorna bort och först några timmar senare snittades dem och sattes i vas.

Där stod de och var vackra i över en vecka, innan jag hemma i Hjärup till min stora förskräckelse upptäcker att jag har glömt att köpa rosa rosor att pryda dopfunten till 
dotterns dop, som skulle äga rum två timmar senare.

Jag ringer i panik min svärmor, som i all hast slänger ner dessa rosor i en ICA påse 
och springer till tåget för att hinna till dopet!
Väl i kyrkan läggs de så vackert runt dopfunten och efter dopet lyckas svärmor 
få med dem hem igen, snittar om dem och sätter dem i vas.

Nu har det gått nästan en hel vecka till och blommorna är fortfarande vackra! 
Lite hängiga, men vackra!

Vad vill jag säga med detta? Jäkla bra kvalité på era blommor!
 
På återseende =)
Emelie - nöjd kund!"


Väldigt ofta får vi denna härliga feedback på just våra buntrosor.
Testa du också vetja! :)

Vi ses!


3 kommentarer:

blombud sa...

Härligt med blommor!

Begravningsblommor sa...

Så himla fint!

skicka blommor sa...

Tack för delningen!

Skriv en hälsning!